Tekst onder contact blok - Bouw

Het wordt voor bedrijven steeds moeilijker om de juiste mensen te vinden in de bouwsector. De technologische vooruitgang vraagt om goed gekwalificeerd personeel dat mee kan in de snel veranderende wereld. Pessimisten  zeggen dat veel mensen in de toekomst overbodig zijn door de digitalisering en kunstmatige intelligentie. Optimisten zeggen (gelukkig!) dat die technologische vooruitgang juist veel nieuwe functies en banen creëert. Wij horen bij die laatste groep.

Bij RodeTec bieden wij een breed scala aan functies voor ZZP’ers in de bouw. Ook op uitzendbasis hebben wij regelmatig uitdagende vacatures voor korte en langere tijd op diverse projecten verspreid door heel Nederland. Of het nu gaat om timmermannen of metselaars, om projectleiders of omgevingsmanagers: op RodeTec kan je terecht voor uiteenlopende vacatures in de bouw.

De bouwsector biedt veel functies en mogelijkheden. Je functie bepaalt natuurlijk voor een groot deel je salaris. En je salaris hangt vaak weer af van het aantal jaar werkervaring. Wil je doorgroeien, en dat kan met RodeTec zeker, dan zijn ook je vaardigheden van belang. Onze medewerkers vertellen je graag wat zij voor je kunnen betekenen!

Voorbeelden van functies in de bouw:

  • Architect
  • Bouwplaatsmedewerkers (timmermannen, metselaars, stratenmakers, tegelzetters, enz )
  • Calculator
  • Contractmanager
  • Engineer
  • Installatiemonteur
  • Projectleider
  • Uitvoerder
  • Werkvoorbereider
  • Schilder en stukadoor
  • Voorman
RodeTec Uitzendbureau logo
RodeTec Uitzendbureau

Contact opnemen

Vul uw contactgegevens in
Office Manager
Fulltime
Geldermalsen
Organisatie
MBO
ZZP
€ 2.500,- / € 3.000,- per maand
Solliciteer direct

Office Manager Fulltime / Parttime

Onze opdrachtgever is energieleverancier en loopt tevens voorop in het ontwerpen en bouwen van duurzame energievoorzieningen. Als energieleverancier zijn zij op zoek naar een officemanager voor hun kantoor in Geldermalsen.

Over het bedrijf

Je zult meer doen dan alleen een telefoon aannemen. Je bijt je helemaal vast in het probleem dat de klant meldt, je analyseert het en legt je gevonden oplossing uit aan de klant. We zoeken een analytische doorzetter die het leuk vindt om als het visitekaartje van het bedrijf te fungeren en daarnaast ook bereid is een aantal administratieve taken op te pakken.  De klanten staan centraal en dat verdient een geduldige houding en een goed inlevingsvermogen. Hun projecten zijn innovatief en dragen bij aan onze missie, het verduurzamen van Nederland!

Over de functie

Jij bent de organisatorische duizendpoot die het kantoor draaiend houdt. Je bent flexibel en leergierig en je bent thuis in Microsoft Office. Je bent onmisbaar bij het ondersteunen van de binnendienst. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als via de diverse digitale in-boxen. Ook help je met de administratie van offertes en orders én ontlast je de financiële administratie bij het verwerken van inkomende en uitgaande facturen. Door te werken met veel verschillende klanten heb je dagelijks afwisseling in je werk. Je houdt je bezig met het oplossen van storingen en vragen omtrent facturatie van voorschotten, jaar- en eindafrekeningen. Je werkt samen met onze enthousiaste financieel administratief medewerkers en onze backoffice-medewerker. Zo krijg je de nodige ondersteuning en is er altijd de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Jouw nieuwe werkplek is een modern kantoor waar nagenoeg aan alles is gedacht. Verder is er altijd de ruimte om mee te bouwen aan de verdere groei van de organisatie. Je loopt zo bij iedereen binnen en kan zeggen wat je denkt.


Wat je concreet gaat doen?

  • Je beantwoord zelfstandig gebruikersvragen van klanten via e-mail en telefoon;
  • Je geeft instructies aan klanten naar aanleiding van vragen over onze energieleveringen;
  • Administratieve taken, zoals correspondentie, het bijhouden van de agenda, het beheren van het archief en het verwerken van de digitale post;
  • Ondersteunen/agendabeheer van de manager of directeur;
  • Facilitaire taken, zoals het op orde houden van de voorraad kantoorspullen en het wekelijks bestellen van de boodschappen;
  • Beantwoorden en eventueel doorverbinden van binnenkomende telefoontjes;
  • Organiseren van vergaderingen, bedrijfsuitjes en bijeenkomsten;
  • Notities maken tijdens vergaderingen en deze uitwerken.

Wat vragen wij van jou

Als officemanager herken jij jezelf in onderstaande functie-eisen en wensen:

  • Minimaal een afgeronde MBO, HAVO of VWO diploma of een (niet afgeronde) HBO sluit het beste aan;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring met (telefonisch) klantcontact is een eis;
  • Goede kennis van MS-office;
  • Nieuwsgierig en houdt van oplossingen bedenken;
  • Communicatief vaardig en pakt de telefoon op voor overleg met een klant;
  • Je beschikt over een bewezen analytisch vermogen;
  • Ervaring met financiële administratie en/of techniek is een pré;
  • Je beschikt over een goed gevoel voor humor.

Wat bieden wij jou

Als officemanager ontvang je een bovengemiddeld salaris wat uiteraard past bij deze functie aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden o.a.:

  •  Een bovengemiddeld salaris;
  • Je komt te werken in een hecht team waarin de lijntjes kort zijn en waar je veel vrijheid krijgt;
  • Vrije tijd: 25 vakantiedagen en 13 roostervrije dagen per jaar;
  • De mogelijkheid je te blijven ontwikkelen middels een persoonlijk ontwikkelingsplan en coaching;
  • Een goede werksfeer binnen een collegiaal team;
  • Een uitstekende reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld en een goede pensioenregeling (PMT);
  • De mogelijkheid om parttime en thuis te werken;
  • We vieren meerdere keren per jaar een goed feest - bijzijn is meemaken!

Meer informatie

  • Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Erik Peter Vermaat, tel: 088 998 84 25, e-mail: erik.vermaat@rodetec.nl

Solliciteer direct

Persoonsgegevens*
Adresgegevens*
Contactgegevens*
Extra informatie*
In het bezit van een auto?*
Bestanden
Opmerkingen*
Direct contact

Direct contact

Vul uw contactgegevens in
Over ons - kort
Over ons

RodeTec Uitzendbureau

Een vakspecialist vinden voor een bijzonder project is niet eenvoudig. Andersom zijn kandidaten op zoek naar een opdracht die bij ze past. RodeTec brengt uitzendkrachten, ZZP’ers en opdrachtgevers snel, gemakkelijk en met veel zorg bij elkaar. Samen werken we succesvol aan een zorgeloze  toekomst.

  • Schrijf je in op RodeTec
  • Vind de leukste opdrachten 
  • Kies de specialist die bij u past
  • Ga onbezorgd aan het werk

Meer over ons

RodeTec Uitzendbureau logo
RodeTec Uitzendbureau

Copyright © 2022 RodeTec Uitzendbureau | Alle rechten voorbehouden